فالکائو:برای بازی با پی.اس.جی تمرکزم را برروی رویارویی با تیاگو سیلوا قرار داده ام
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

فالکائو:برای بازی با پی.اس.جی تمرکزم را برروی رویارویی با تیاگو سیلوا قرار داده ام

مهاجم کلمبیایی می داند که رویارویی با تیاگوسیلوا کار سختی است و هرگونه رقابت میان او، ایبراهیموویچ و کاوانی را تکذیب کرده است

رادامل فالکائو مهاجم باشگاه موناکو در صحبت هایی اعلام کرده که در مصاف تیمش مقابل پاری سن ژرمن که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، درانتظار نبرد سختی در مقابل تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی باشگاه پاریسی است.

فالکائوی کلمبیایی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 60 میلیون یورویی از اتلتیکومادرید به موناکو منتقل شد، تا به اینجای فصل 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده.

این روزها صحبت های زیادی در مورد وجود رقابتی شانه به شانه میان او و زلاتان ایبراهیموویچ و ادینسون کاوانی، گلزن های پاری سن ژرمن به گوش می رسد ولی فالکائو می داند که بزرگترین نبرد برای او پیشی گرفتن و عبور از سد تیاگو سیلوا است.

فالکائو به خبرنگاران گفت:« هرکسی از باشگاه خودش دفاع کرده و برای برد تلاش می کند. اگر من بتوانم با گلزنی در کسب یک نتیجه مطلوب به تیمم کمک کنم، قطعا خیلی بهتر خواهد بود. احترام زیادی بر بازی حکمفرماست. تمام بازیکنان به هم احترام می گذارند. من بازیکنان تراز اول این تیم را تحسین می کنم و سعی می کنم که از آنها درس بگیرم و هیچ مشکلی با این موضوع ندارم.»

او ادامه داد:« قطعا آنها نقاط قوتی دارند که من دوست دارم که داشته باشم ولی درحال حاضر تمرکزم را برروی رویارویی با تیاگو سیلوا قرار داده ام. او یکی از بهترین مدافعان دنیاست و بازیکن مهمی برای تیم پاریسی است.»

موناکو در حال حاضر با کسب 4 برد از 5 بازی در صدر جدول لیگ یک قرار دارد ولی کلودیو رانیری سرمربی باتجربه این تیم در صحبت هایی اعلام کرده بود که فالکائو هنوز در اوج آمادگی نیست و خود این ستاره کلمبیایی هم اعلام کرده که هنوز به طور کامل به زندگی دراین تیم جدید عادت نکرده.

فالکائو ادامه داد:« من هنوز پروسه تطبیق پذیری با شرایط باشگاه را پشت سرمی گذارم. سازماندهی تیم، و آشنایی بیشتر با هم تیمی هایم. آنها با بازی بیشتر آشنا هستند و این به زمان نیاز دارد. من می دانم که می توانم کارهای بیشتری برای تیم انجام دهم و امیدوارم که خیلی زود بتوانم به بهترین شرایط ممکن برسم. من شهر محل زندگی و کشور محل زندگی ام را عوض کرده ام و خانه، زبان کشور ، هم تیمی هایم و...همه و همه برای من جدید است. من به تازگی صاحب یک دختر  شده ام و همه اینها ماسئل و نکات مهمی هستند. تدریجا با شرایط تطبیق پیدا می کنم. درمورد این گروه حس خوبی دارم. در موناکو بازیکنان جوان زیادی داریم که آینده باشگاه هستند. من خوشحالم که با موناکو هستم و 100% توانم را وقف باشگاه کرده ام.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل